onsdag 30 september 2009

Borde..

Sitter här som en zoombie och bara tittar på allt jag BORDE göra....
ORKAR INTE!!!!
Borde plocka in tvätten i garderoberna..
Borde hänga en tvätt och sätta igång nästa..
Borde förbereda middagen..
Borde plocka undan allt som hamnat på fel plats fast det egentligen har en alldeles egen..
Borde rensa ur kyl o frys o skafferi..
Borde tvätta och hänga lakan nu när man kan hänga på tork i det vackra vädret..
Borde plocka in trädgårdsmöblerna (fast parasollen tog jag faktiskt ner igår, vi var nog dom enda i hela Adolfsberg som fortfarande hade parasoll framme ända till oktober).
Borde plocka undan alla sommarskor...3 tjejer=798 par skor, eller nåt!!!!!
Borde...
Borde...
Borde..

Fast jag skiter i alla borden och tar mig en kopp kaffe och kollar topmodel istället...
Det BORDE JAG INTE men JAG VILL!!!!
Det är den stora skillnaden!!!

1 kommentar:

  1. Du gör helt rätt som gör det du vill icstället för det du borde...

    kram

    SvaraRadera