torsdag 1 oktober 2009

Min syster och jag...

Har aldrig påstått att vi är dom vackraste....fast nu ser man ju helt klart att vi är det ändå!!!
Min man ifrågasätter minst en gång varje dag om vi verkligen är systrar!!
Vi är enligt honom varandras totala motsatser!!!
Jag älskar high heels....Hon föredrar foppisar...
Jag njuter av dans... Hon dansade inte ens på gympan i skolan!!!!
Hon har frysen full med hemmastyckade grisar och älgfärs... Jag föredrar restaurang...
Hon bor vid vägens ände i ett stort härligt "bonnahem".. Jag i ett radhus 10 min från stan!!
Jag har ungefär 40 m2 trädgård... Hon har stora skogar...
Jag älskar flärd, smink o parfymer... Hon är underbart naturell...
Hon sjunger fantastiskt... Jag i duschen!!
Hon har maten på bordet samma tid varje dag... Jag lagar mat när det passar!!!
Hon saftar, syltar och bakar... Jag gynnar BOB och Skogaholm..
Jag lägger massa tid på träning och löpning.. Hon vägrar konsekvent..
Jag sitter på stranden och solar.. Hon ägnar sig åt att dra upp mört och abborre..
Jag älskar att shoppa.. Hon shoppar när hon måste..
Hon är brunett och jag blondin... och det säger ju allt!!!
*
JAG ÄLSKAR MIN SYSTER!!!!
Tack för att du ger mig balans i livet...

2 kommentarer:

  1. Hahaha ´Älskar dej oxå!!! Tänk att en gång ibland få fly till den andras värld det är väl det som gör att man uppskattar sin egen så mycket när man är tillbaka igen!!!
    Ja man kan undra....Puss älsklings syster!!!=)
    PS Jag köpte höga stövlar till bröllopet....i skaftet alltså!!

    SvaraRadera
  2. hej och tycker att detta var härligt skrivet.

    SvaraRadera