fredag 11 september 2009

Starbucks..

Åh....jag vill vara i London...
Sitta på ett café, eller helst på Starbucks och ta en fantastisk latte...
Jag vill ha trevligt sällskap som uppskattar latte och biscotti...
Vill gå en runda på Oxford Street..
Vill ta tunnelbanan till Westminster Abbey, kika på Big Ben och kolla om min klocka fortfarande går rätt... Vill gå över Themsen och ta en tur i London Eye och spana ut över städernas stad, iallafall i mitt tycke...
Ta en långpromenad bort till Trafalgar square och bara sitta på muren, spana in Nelson och gona mig i solen...
Höra vaktparaden på långt håll... Spatsera uppför Buckingham road för att se vaktavlösningen...
Köpa en bagel och sätta mig i Hyde park för att avnjuta en välbehövlig lunch...
Ta bussen bort till Notting Hill och Portobello road, där jag ska spana efter Hugh Grant, hans blå dörr och "travelbookshopen" medan jag sjunger " There´s no sunshine when she´s gone"....

Det vill jag idag!!!!

Kolla den här:

http://www.youtube.com/watch?v=tlP89pMc3UM

3 kommentarer:

  1. Mmmm men har de tivoli där??

    SvaraRadera
  2. blev så sugen på och höra den låtet vem sjunger den?

    SvaraRadera
  3. http://www.youtube.com/watch?v=tlP89pMc3UM
    Kolla här!!!

    SvaraRadera