söndag 13 september 2009

Reggaeton....japp!!!!

Så har man kört reggaeton för första gången i sitt liv...
Och inte bara reaggaeton, utan reggaeton-aerobic!!!!!!
Känn På Den!!!!!!
Ibland måste man bara trotsa sin feghet, låtsas vara modig o ge sig på sånt man inte alls behärskar!!!
Åh, vilken tur att man går emot sig själv ibland...annars skulle man ju missa massa fantastiskt roliga upplevelser...
Det var sååååå kul och sååååå svettigt!!! Fast det roligaste var att se Stefans "lack of coordination"!!!! Och när han sen skulle stretcha och armarna var 20cm för korta för att han skulle nå sina fötter...då skrattade jag så jag grät!!!!

Ännu en underbar söndagkväll i dansens virvlar!!!!!

4 kommentarer:

  1. Hej Åsa ! Va det är roligt att läsa din blogg, du skriver så himla bra !! Ditt inlägg om beroende av gamla vänner, var så klockrent.. Kände igen mig till 100 %. I fredags kväll, rätt sent, skulle jag snabbhandla lite på Coop. Min man undrade om jag kommit bort.. Inte heller, det var "bara" (inte så bara, tydligen ) Christina som korsade min väg, med sin kundvagn. Veckan innan hände samma sak på Willys med en gammal högstadiekille, en timma rann bara iväg.. Så härligt ! Ha det så jättebra o fortsätt blogga !! Kramar Agneta

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du... Ja du, man får aldrig "glömma sina minnen"!! De ger sån guldkant på tillvaron!!!
    HA en riktigt bra dag!!!

    SvaraRadera
  3. Jag älskar ditt sätt att uttrycka dig
    kramar!! EL corazon

    SvaraRadera