onsdag 9 september 2009

Prickigt sommarskinn...

Har just landat på altanen efter 8km löpning i ett otroligt kuperat spår... Seriöst så måste han ha klätterutrustning för att ta sig upp i vissa backar!!! Faktiskt rätt jobbigt!!!
Man får iallafall en och annan härlig upplevelse därute, när man irrar omkring bland rötter och endorfiner!!! Sprang till exempel om minst 9 glada pensionärer!!! Med stavar, utan stavar, med hundar, utan hundar, men alla med gabardinbyxor och gråbeige "sportjackor"!!!
Mötte ett gäng på säkert 28 små tottar i neongula västar. Dom stod och klappade på en mysrstack...eh??? Stackars stadsbarn som inte får några husdjur!!!!
Sista varvet tog jag upp kampen med den där snygga mamman som springer så fort. Hon har så extremt lååååånga ben, att man blir förvånad varje gång över att hon inte har läpp-o-gomspalt!!
Själv har jag ju inte det problemet... Mitt problem består ju mer i att handskas med alla blåmärken jag får på lår och rygg när jag springer.... NÄR SKA NÅN SKAPA EN FUNGERANDE SPORTBEHÅ FÖR OSS D-CUPS????!!!!!!
Jag bara frågar!!!!!!!!

Förresten, han som skapade gymstolarna...tyckte han att dom sa gynstolar????
Eller varför ser dom exakt likadana ut???


Har oxå kommit på att jag älskar sol o bad o prickigt sommarskinn!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar