tisdag 1 september 2009

Minnen..

Det bästa man kan ge sig själv är minnen...
Skapa minnen, göra småsaker som betyder nåt, saker som gör att just dagen idag blir speciell!!!
Jag älskar mina minnen..
Har ett särskilt ställe i mitt hjärta där jag sparar dom...
Idag har jag en sån där dag när jag tar fram dom, tittar på dom, återupplever, minns och känner dom återigen...
Tack alla som hjälper mig att skapa alla dessa fina minnen... Hoppas ni oxå sparar på dom!!!
Känner mig lite down och sorgsen idag, därför tar jag fram mappen med sommarens roligaste minnen...

Nu ska jag njuta och minnas en stund!!!!

2 kommentarer:

  1. Hej Du härliga människa!
    Du skriver så bra!
    Visst är det härligt att minnas det är som en karamell som aldrig tar slut...
    Dagar som är D dagar får man skaka på sig, shake it baby!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack...vad gullig du är!!!!

    SvaraRadera