lördag 26 september 2009

Dejt...

Igårkväll var det äntligen dags för den efterlängtade dejten...
Som jag väntat och längtat..
Vissa människor kan man bara inte få nog utav... Äntligen en helkväll tillsammans..
Eftersom jag är gräsänka i helgen, hade jag inte ens nån tid att passa!!!

Vi träffades och tog en ostburgare på MC... Kan väl inte börja bättre...
Sen hade jag förberett kvällen genom att köpa biobiljetter till "Sommaren med Göran".. Tyvärr fanns det inga platser kvar i "hångelsofforna", men det blev bra ändå....
Vi kröp tätt intill varandra och fnissade, sådär som man bara gör när man är på en dejt man riktigt läääääängtat efter!!!
En liten guldkant var när jag öppnade min loka och den fullkomligen exploderade smultronbubbelvatten över både mej, min dejt och gubben framför... Men i det tillstånd jag befann mej, kunde jag bara fnissa åt saken och tycka att det var ganska skönt att få sig en liten avsvalkande dusch!!!
Hela filmen var precis lika mysig, kärleksfull, och fnissig som dejten!!!!
När filmen var slut, åkte vi hem och myste vidare...

Vilken underbar kväll det var!!!
Tänk att få dejta mina goa döttrar!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar