söndag 6 september 2009

58-årskalas

Så var det äntligen dags att fira Felicias 14årsdag och min 44årsdag med Örebrosläkten. Sommartid är det totalt omöjligt att få ihop oss...ingen är nånsin på samma ställe samtidigt.. Men nu, 2 månader försent så slog vi till...
Vår kanonduktiga lilla Amanda fixade tårtan på ett kick...blir inte hon bagare eller konditor när hon blir vuxen så ska jag dansa schottis baklänges från Örebro till Nora, det lovar jag!!!
Det finns inte en endaste smula kvar av den tårtan idag....gick åt som smör i solsken!!!!
Själv fixade jag tacokycklingen och den blev oxå riktigt smarrig.... Så fest blev det!!!!!
Och ännu mer fest blev det när Zlatan satte 2-1 målet i 93;e minuten!!!!!
Kunde inte bli bättre avec den här kvällen!!!!!!
Och jag fick likadana träskor som Sofia Wistam hade på Kneippbyn i somras....

HIPP HIPP HURRA!!!!!!
JAG BLEV SÅÅÅÅÅ GLA´!!!!

2 kommentarer: