onsdag 2 september 2009

Jag - en ekorre???

Funderar på om jag blev född i fel kropp trots allt...
Borde blivit en liten söt ekorre istället...
Jag har 3 absoluta indikationer på detta och jag insåg det först idag...

För det första så är jag en absolut "keeper"... Jag har sååååå svårt att göra mej av med saker..
Imorse bestämde jag mej återigen för att rensa ur mina lådor... Överfulla av kläder...(de översta 10 cm sånt jag använder...) Hur mycket tror ni åkte ut.. 2 stackars tröjor från 2003 och en gammal t-shirt!!!!!!! JAG KAN INTE!!!!!!!! VILL MEN KAN INTE!!!!
Jag vek om alltsammans, fick bättre plats i lådorna och lurade på så vis mej själv att jag rensat rejält!!!
Sen ska vi inte tala om skor...vågar faktiskt inte räkna hur många par jag har.... Har till och med sparat en favoritsko där maken försvann i en flytt....kan bara inte göra mej av med den...tänk om den andra plötsligt dyker upp!!! (Tilläggas ska även att det är 14 år sen jag senast flyttade!!!)

För det andra har jag en enorm passion för nötter!!!! Jag älskar nötter i alla former... JA..tänk nu inte på det viset.... Jag menar NATURLIGTVIS nötter man äter....cashew, macadamia, pinje, valnötter, hasselnötter, pistage och pecannötter!! Det går även bra med mandlar, solrosfrön och pumpakärnor!!!! Jordnötter och paranötter kan nån annan få äta upp!!! Kung hos mej just nu är den fantastiska macadamianöten.... Hur gooooood är den egentligen??? MUMS!!!!

För det tredje fick jag i helgen veta att jag låter som en ekorre... Du vet i det där tillståndet när man inte vet om man ska skratta eller gråta... Där, just precis då...då låter jag som en ekorre... Det liksom kluckar av skratt och gråt på samma gång..svårt att förklara, men jag sitter här och låter så just nu..för att du liksom ska förstå...En av mina goa vänner...tycker det låter ungefär..hirhirhirhir....Eh!!!!!

Nu väntar jag bara på att pälsen ska börja växa och att jag ska få en fäbless för att börja klättra i träd...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar