tisdag 22 september 2009

Moment 22!!!

Jag har två stora "rädslor" när jag går ut...
Den ena är att jag inte ska bli uppbjuden, att ingen finner mej god nog för en dans.... Fruktansvärt!!! Värsta tänkbara att sitta vid sidan om, som värsta panelhönan!!!!
Den andra är att jag ska bli uppbjuden!!! Tänk om nån tror jag kan dansa, bjuder upp och finner att jag bara "släpar tass"...Piiiiinsamt!!!

Vet inte vilket som är värst!!!

Fast just nu har jag bestämt mig för att trotsa mina rädslor och strunta i vad andra tänker...och tänk, som 44-åring har man äntligen hamnat på vimmelsidorna!!!
Vem trodde det???

2 kommentarer:

  1. Jag tycker du dansar helt perfekt... Inte många som kan röra sig med samma känsla som du... dessutom kan du ju även dansa salsa och det gör du riktigt bra ;)

    SvaraRadera
  2. Oj...tack... Undrar just vem som sett mej dansa salsa!!!!

    SvaraRadera