torsdag 24 september 2009

Torsdagstango...

Så var det dags att ta en tango med Mr Miele och en vals med Frk Mopp igen då!!!
Tänk att det alltid är torsdag... Det måste vara så att torsdagar är överrespresenterade i min almanacka!!!
Torsdag hos mej betyder "STÄDA HELA HUSET DAG"... Och jag lovar...här är det minst 2 torsdagar varje vecka!!!
Men jag gillar att dansa med både Miele o Moppen!!!
Finns inget bättre än när allt är klart... Sjunka ner i soffan, känna doften av såpa, ( ok Ajax då,men det lät mer genuint med såpa), njuta en kopp kaffe och se fram emot nästa torsdag!!!

Så nu är mattorna ute, dansgolvet är redo för Åsas torsdagssvängom!!!!

2 kommentarer:

  1. Hej Åsa ! Nu provar jag igen, mina kommentarer har inte funkat.. Först o främst, va roligt det är att läsa din blogg.. Jag gillar den !! Mycket tänkvärt du skriver om.. I fredags när jag skulle snabbhandla på Coop, kom jag att tänka på ditt inlägg om missbruk. Jag lider nämligen av samma åkomma o älskar den =) Pratade bort närmare en timma med en gammal klasskompis från högstadiet. Det kändes som tiden stått still sen dess.. Min man undrade om jag kommit bort? Ja, så gick den snabbhandlingen till :)Må så gott o många kramar till dig :)Agneta (Hannas Mamma)

    SvaraRadera
  2. TAck Agneta.. Jodå nu ska kommentarerna funka...bara det att jag måste godkänna dom först, därför kan det ta en stund!!!
    Va go du är... Ja jag kan tänka mig att du har samma "drogproblem" som jag... men det är man ju ganska tacksam för, eller hur!!! Kram o hälsa Hanna!!!

    SvaraRadera