torsdag 3 september 2009

Fast i olaten..

Vill bara skryta med att jag städat hela (ja det är inte mer än 125m2) huset, skrubbat ugnen, "rakbladat" hällen, tvättat hela tvättberget, vikt och strukit allt... Sprungit 8;an...
Ganska nöjd nu...bara det inte vore för mina förgjordade "hang-ups"..

Naturligtvis hänger mattorna kvar ute...hatar att lägga på dom..skulle väl ta typ 3min!!!
All stryk-och viktvätt ligger på vardagsrumsbordet, redo att plockas in....men det är ju sååååååååååååååååååååååååååå vansinnigt tråkigt att jag bara inte gör det!!!
Och för det tredje borde jag gått bort med 3 kassar sopor, arbetsinsats ca 2min, men det är helt uteslutet...fy vilket jätteberg att ta sig bort till soprummet!!!

Sitter alltså hellre här i stanken av sopor och tittar ut över vardagsrumsbordet, belamrat med kläder, handdukar, strumpor och lakan, samt bekymrar mig för att mattorna blir dyngsura av störtregnet!!!

Hur dum får man va????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar