fredag 21 augusti 2009

Rubbat självförtroende

En halvtimme kvar av lugnet... Bussen med smurfarna passerade just Askersund, så alldeles strax trillar det väl hem en trött och hungrig liten blå med massor att berätta!!! Finns det nån som kan tjata hål i huvudet på en så är det hon, min yngsta dotter!!!!
Igår ringde hon, sur som en liten citron...
Dom hade haft paddling på programmet... Om detta hade hon tjatat i flera dar och förväntningarna var skyhöga... Men nu fick jag plötsligt inte säga ordet PADDLING mera!!!
Jag bara väntar på att få höra om turen på Vättern... Det lilla jag hörde, dock av min man, var att när alla andra paddlat dit dom skulle, dragit upp kanoterna och burit upp all packning, ja då hade Amandas o Jessicas kanot fortfarande inte rundat udden!!!!! Hihihihi....
Ja herreminskapare, det kommer att behövas trumhinnestretching framåt kvällen, var så säker!!!!
För att hon inte skulle bryta ihop fullständigt igår efter denna chockartade och förnedrande upplevelse, fick jag lova att städa hennes rum den här veckan... Så det har jag gjort nu!!!!
Man är ju ändå mamma!!!
Nu ska jag cykla ner och möta smurfungen vid bussen, eller om hon kanske tog kanoten trots allt!!!

1 kommentar: