lördag 1 augusti 2009

Rivalen

Jag har fått en rival..
Funderar på om det är en allvarlig 40-årskris min man lider utav eller om det bara är helt vanlig Svenssontristess. Jag har iallafall fått en rival, det råder det ingen som helst tvekan om.
Han spenderar i stort sett all sin vakna tid med henne. Han tror inte jag märker nåt, men det gör jag!!!
Det har pågått ganska länge nu... Först tänkte jag att det går väl över, men nu tycker jag bara att det blir värre och värre..
I början av deras förhållande försökte han att intressera resten av familjen för henne...
Visst, vi gjorde några tappra försök och de första mötena var väl ganska givande, men snart tröttnade vi. Nu undviker vi henne faktiskskt så mycket vi kan.
Den enda i familjen som verkligen gillar och accepterar henne är min svärmor...märkligt, kan tyckas!!!!
Gränsen var nådd när han började ta med min rival i sängen... Hur mycket ska en fru tåla???

By the way...
Hon kommer från Japan och hennes namn är Sudoko!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar