måndag 10 augusti 2009

Ögongodis

Jag lovar och svär...idag var alla snygga Adolfsbergskarlar ute i spåret samtidigt som jag... Måste dom ut just den dan jag har "the most lack of energy ever"????
Vaddå, man vill ju inte bara springa, man vill ju imponera oxå, det är ju mer än halva nöjet!!!
Så jag var trots allt ganska nöjd, när Brunnsgärdets mest vältränade karl, vägrade springa motvarv mot mej för han blir så stressad av att jag ska springa fortare, utan istället tog han mitt håll och jag fick vänta en stund... På så sätt slapp vi mötas och därmed slapp vi tävla!!!
Ja, om nu nån fattar vad jag menar...
Det blev trots allt bara två varv, men ögongodis, det blev det MYCKET av idag!!!

Nu ska jag åter grotta in mej i dieten!! Sista dygnet har det bara varit 2 ägg och en tomat (och förstås den obligatoriska morgonsockerbiten), men nu ska jag festa loss på en biff och några salladsblad!!! JIPPIE!! Eller...???
Skulle ge vadsomhelst för att sätta tänderna i en riktigt färsk APK-limpmacka med smör och ost just nu... det vore inte bara ögongodis, det vore själagodis.... Jag är nog ingen Anna Skipper trots allt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar