tisdag 18 augusti 2009

Ändras verkligheten med åren som går???

Jaha då har man en unge i 6:an och en i 8:an... Man måste ju absolut vara äldre än vad man tror...
Men visst är det en stor skillnad sen vi själva var unga... När jag gick i 8:an då var jag ju i det närmaste vuxen och mina föräldrar i ålder med dinosaurier...eller?? Absolut kändes det så iallafall.. Men min lilla Fille...hon är ju bara en liten tjej, mitt lilla barn... Och jag...jag är ju en ung och rolig mamma....eller???? Undrar just hur hon uppfattar det själv!!!
Igår rensade hon ut 3/4 av alla kläder i sin garderob... Allt var sånt som jag har köpt eller valt... -Men mamma, jag använder det ju aldrig ändå!!!
Nu kan jag alltså inte ens köpa rätt strumpor till henne längre...
Hon kanske är på väg att bli vuxen hon oxå...
Och jag..jag kanske är en dinosaurie trots allt!!!

1 kommentar:

  1. Skicka hit kläderna...i min dotters ögon är du allt annat än en dino!

    SvaraRadera