lördag 1 augusti 2009

Nära-döden-upplevelse

Har just haft en nära-döden-upplevelse i Karlslundsspåret...
Herreminskapare!!!!Jag som trodde att jag hade bra kondition, men idag vet jag inte vad som hände... Jag som dagligen springer km efter km...Men idag började jag redan efter ett par kilometer känna att för varje steg jag tog, blev jag 1 kg tyngre.. Ni kan ju bara tänka er hur mycket det blir på en mil...
Och jag lovar...det var endast och allena uppförsbackar idag... Jag förstår inte hur det kan gå till...för man börjar ju och slutar på samma nivå...men idag var det nåt naturfenomen som såg till att alla backar var uppförsbackar... Ja, jag trodde faktiskt ett tag att jag skulle sluta "Ovan Där"...
Andnöd, Tunnelseende, Rusande hjärta, Vätskebrist, Mjölksyra... Men man är ju envis som en röd gris... Så med en vikt av 3-4 ton släpade jag mig minsann runt.. Ringde dock som vanligt i nödsituationer SOSnumret till Stefan, så när jag kom i mål tog han emot mej med en flaska ljummet vatten.. Jag som hade hoppats på en iskall Cola!!!

Men ibland kan faktiskt skillnaden mellan liv och död va just en flaska ljummet vatten!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar