fredag 14 augusti 2009

Dubbel4


Vakande till en underbar födelsedagsmorgon av ljuvlig skönsång!!
Amanda o Stefan sjöng "Ja må du leva" i varsin dur med sina morgontrötta stämmor!!! Kan det bli bättre????
Eftersom det är diettider fick jag en underbar morotstårta på sängen!!! Visst ser den smaskig ut!!!!
Yammie!!!!
Massa härliga presenter fick jag oxå...
Men nu funderar jag lite, från min man fick jag nämligen detta....
-Föryngringsserum från No7...
-Träningsbyxor
-3 st träningslinnen
Kan han mena nåt med detta??? Kan det vara så att han börjat tycka det är jobbigt att jag är 4 år äldre än honom....hm... Vill han ha en yngre och mer vältränad fru??? Ja, det är väl hans 40-årskris som visar sig...hehehe...
Av Amanda fick jag en fjortiströja som jag verkligen älskar, en sån där randig från Gina Tricot...undrar bara om jag kommer få ha den ifred!!!!
Så nu väntar jag bara på att Fille ska komma hem från sin tjejträff så jag får ännu fler presenter!!!
JAG ÄLSKAR PRESENTER!!!

Nu ska jag bara njuta och göra absolut ingenting denna dag!!!
Det får man när man fyller dubbel4!!!

1 kommentar: