torsdag 6 augusti 2009

Kravfyllt

Är jag den enda på denna jord som inte gillar dessa heta sommardagar... Jag tycker dom är helt gräsliga faktiskt... Solen bara gassar, man orkar absolut inget mer än nödvändigt och knappt det.. Inne råder fullkomlig bastutemperatur trots att alla persienner befinner sig i jobbläge...
Jag står bara inte ut!!!!!
Och så ställer det ju omänskliga krav på en...
Man ska va ute I SOLEN, man måste sola för man måste bli brunare än grannen, man ska va på ett alldeles förträffligt och tacksamt humör, man ska helst sitta i en solstol och kvittra som en liten näktergal!!! Och allt detta medan man ska exponera sin lönnfeta kropp i bikini!!!
NEEEEJ!!!! Tacka vet jag dom där underbara dagarna..då luften är kylig och hög, när man måste sätta på sig en tröja för att inte frysa.. Då VILL man ju vara ute och njuta...
Eller dom där ljuvliga dagarna, när man drar ifrån gardinen och upptäcker att det är alldeles grått och man hör regnat smattra på taket... Inga krav...bara lulla runt och fixa och dona inomhus... Så härligt!!!

Men visst...jag kan stå ut nån dag till för er skull...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar