tisdag 4 augusti 2009

Allsång!!!!

Efter några fruktansvärt mjölksyrekrävande varv i spåret och därefter ett kallt skumbad, har jag nu landat i tv-fåtöljen!!!
Nu ska det sjungas allsång!!! JAG ÄLSKAR ALLSÅNG... Vilken lycka denna sommar skänkt mig..
Måndagar---Lotta på Liseberg=Allsång hos familjen Sollerman,
Tisdagar---Allsång på Skansen=Allsång hos familjen Sollerman,
Fredagar---Allsång med Magnus Sjögren på Strömpis=Åsa är på allsång,
Lördagar---Sommarkrysset från Grönan=Allsång och korsordslösning hos familjen Sollerman!!!

Nu kan man ju tro att vi inte gör nåt annat än att sjunga, men det gör vi faktiskt...
Idag har jag tex både plockat i och ur diskmaskinen (gillar NOT).. Strukit och plockat in i lådor och garderober..nja nästan iallafall (värre tråk än diskmaskinen)..
Nej men dra på trissor.... Björn Skifs klev just in i mitt vardagsrum... Honom gillar jag... Hur kan han se likadan ut vareviga decennium??? Skulle vilja ha namnet på hans föryngringskur!!!
Och så sjunger han att han är här "Bara för att älska mej"...
Kunde ju inte bli ett bättre avslut på denna annars ganska grådaskiga dag!!!

Nu ska jag sjunga...Gå upp och pröva dina vingar.......tralalalalala

1 kommentar:

  1. Sjunga och sjunga det är väl galer du gör!? Förresten ser han likadan ut vareviga millenium oxå!

    SvaraRadera