onsdag 6 januari 2010

Tokspel...

Jodå...
Morgonens kaos utmynnade i ett totalt tokspel!!!
För att stävja aggressionerna drog jag till gymmet och cyklade allt vad jag orkade i en timme...
Skönt!!!
Men väl hemma igen hann jag inte mer än innanför dörren, förrän jag röjt båda kylskåpen, båda skafferierna... Julgardinerna åkte ner i en rasande fart och nya sattes upp!!! Lunch lagades och tjejerna fick i uppdrag att sortera alla tidningsställ och tidningskorgar.. Detta ledde i sin tur att de fick städnoja och nu röjer i lådor och skåp... Stefan ligger fortfarande under badkaret och slåss med vajrar och kaustiksoda... Tyckte nyss han sa nåt om att det fungerar bättre nu!!!
Kanske man till och med kommer att kunna avsluta trettondagen med en dusch!!!!

Jaja...inget ont som inte har nåt gott med sej!!
Nu är julen definitivt ute ur mitt hus!!!!
Pust!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar