fredag 29 januari 2010

Eufori....

Jag är drabbad av eufori...
Lyckades komma in i tredje andningen på löpbandet idag...
Man kan bara förstå vad som händer om man varit med om det själv...
Plötsligt bara svarar kroppen på alla signaler, man får enorm energi,
den vanliga "löpsmärtan" försvinner och man känner att man är hur
stark som helst!!!
Milen gick som en dans, jag kände mig glad, lätt och enormt tillfreds!
När jag hade 5 minuter kvar, kom det fram en karl och sa:
-Hur orkar du, hur långt springer du egentligen!!!
Han kikade på inställningarna och såg att jag snart var uppe på en mil..
Då sa han:
-Jag måste verkligen ge dej en eloge...det är du värd!!!
Gissa om det sista 5 minutrarna gick ännu lättare???
Man borde alltid ha en hejarklack som står och ger små glada tillrop..
Fast jag undrar vad resten av "tränomanerna" på gymmet skulle
tycka om det... Man skulle antagligen bli ansedd som egotrippad...ojojoj!!!
Det vill man ju INTE....eller???

Anyway...
Det var en härlig upplevelse, det där med tredje andningen!!

1 kommentar:

  1. Vet precis vad du pratar om, men inte fasen inträffar det ofta inte... xoxo

    SvaraRadera