söndag 3 januari 2010

Ojojoj...

Vaknade halv ett idag!!!!
Man vet inte om man ska skratta eller gråta... så jag bestämde mej för att njuta..
Hämtade spikmattan och slumrade vidare ytterligare nån timme!!
Så här sitter jag nu med en prickig rygg och mår ganska bra!!
*
Hade en hejdundrande rolig kväll igår...
Killarna hade svensexa och vi kvinnfolk mötte upp på Strömpis framåt natten..
Allt gick i "Grease" tecken...så naturligtvis var vi tjejer "Pink Ladies"...riggade i rosa och med en danskoreografi som hette duga!!!!

Det var bara Maggan som omöjligt kunde lära sig stegen, så hon fick skämmas...
Fast det gjorde hon inte!!!!
Kan säga att vi ägde dansgolvet...
Dom stackars ungdomar som var där, tittade storögt och med tappade hakor på tanterna som "burned the floor"...
Var så varm när jag skulle hem att mitt svettiga hår frös till istappar på 5 sekunder när jag kom ut i kylan... Hade gått att bryta av kalufsen hur lätt som helst!!!!
Men det gjorde jag inte...för jag vill ha långt hår just nu!!!!
*
Har bestämt mig för att skippa löpningen idag!!!! Kors i taket...
Ska ta en promenad istället..
*
Till sist...
Igår på Strömpis låg det en kvinna på golvet...
Jag blev lite orolig och gick fram och frågade...
-Ursäkta, men hur är det? Varför ligger du här på golvet!!!
-Åh, ingen fara, svarade hon. JAG ÄR FLOUR-TANT!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar