lördag 2 januari 2010

Skönt...

Vi har en riktigt härlig slapparlördag här på Ronnebygatan idag!!!
Stefan är ute med grabbarna på svensexa från morgonen till sena natten..
Hoppas verkligen dom får kul...
Det skulle visst vara både show, nattklubb, brylcreme och dans...
Vi får väl se om han hittar hem framåt morgontimmarna...

Jag har naturligtvis varit och försett mej med min dagliga dos av svett, pust och stön...
33km på cykel blev det idag... Ja eller en timme då om ni undrar varför just 33km...
Det var så långt jag kom!!!
Nu drar vi omkring och slappar tjejerna och jag...

Passade på att äta fiskbullar till lunch...
Det gör vi alltid när Stefan är borta.. Han hatar fiskbullar...men det gör inte vi!!!!
Nallar lite på paradisasken och ser fram emot Robinson ikväll...
Fast egentligen har jag ett dilemma..
Helst skulle jag vilja titta på "Stjärnorna på slottet"... Guess why..
Jag säger bara...KJELL BERGQVIST... Man blir ju bara tokkär i den karln...
Men jag tror det kan bli svårt att övertala mina tonårstjejer att det är roligare att titta på fem stofiler på ett slott än på äventyr på en öde ö...

Nej förresten....det blir nog Strömpis ikväll istället...
Lite dans och glada vänner, det kan ju alltid pigga upp!!!
Då kan tjejerna titta på Robinson bäst dom vill!!!
Och vem vet...man kanske hamnar på vimmelbilderna igen...!!!!

På tal om nyårslöften, så avger jag inga sådana...
Däremot kommer min strävan vara att leva efter mottot..
"Carpe diem"...
Livet är fullt av överraskningar och möjligheter...
Det gäller bara att öppna sina ögon och se...

Nu ska jag njuta av den här kvällen..
Hoppas du gör detsamma!!!

Ps...man behöver inte göra sig besvär att läsa bloggar man inte uppskattar..Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar