måndag 11 januari 2010

Frukostdags...

Fnissar lite åt mig själv just nu...
Vaknade halv 7...Jättehungrig!!!
Det riktigt suger i magen...Ja ni vet!!!
Det har inte hänt på flera månader...
Detta BARA för att jag vet att jag ska smälla i mig
en megafrukost besående av en kopp kaffe och
en sockerbit!!! Hur påverkbar är jag egentligen????
Man kan inte annat än att skratta lite bakom
ryggen på sig själv faktiskt!!!!

Jag hade inte behövt bekymra mig för mina döttrars
skolstart... De var uppe och hoppade före mej idag!!!
Påpaltade lager på lager på lager har dom knallat iväg
till vårterminen 2010... Hörde dem dock diskutera
om hur de längtade till sommarlovet innan de gav sig iväg!

Men det gör inte deras mamma...
Nu ska stora röjarveckan börja!!!!
ÅHHHHH, I LIKE!!!!

Men först ska jag njuta av tystnaden en stund och
naturligtvis av min kulinariska frukost...

4 kommentarer:

  1. Åsa, jag förstår mig inte på din lilla diet, eller cleanse alls... Kaffe.. nja ok. Men sockerbiten?!?! Vad BRA ska den tillföra (förutom energi av en ganska så konstig variant)? Du måste förklara vart detta kommer ifrån, för jag förstår inte! Alltså inte alls... socker är ju farligt för immunförsvar och hälsa och ännu mera om kroppen är i svälttillstånd. Du måste förklara tanken bakom detta; jag vill verkligen förstå. PUSS och KRAM /Helena

    SvaraRadera
  2. Nä...jag förstår den inte heller...Men 13 dar, sen är jag av med suget... Det är nån gammal diet från rigshospitalet i köpenhamn... Det funkar bra för mej... Tar mej liksom i kragen...sen vid jul tappar jag ju hämningarna och sen under sommaren...då får man köra igen så man hittar tillbaka till lchf igen...:-) Alla hittar väl sin egen väg...ikväll ska jag äta en stor biff, sallad med citron och olja så det är ju helt okej!!!! Kram på dig goding

    SvaraRadera
  3. Ok.. Var rädd att det var kaffe, sockerbitar, tomater, och basilika för hela slanten... Nu blev jag lite lugnare... ;)

    SvaraRadera
  4. Sötnos...nej ett och annat ägg oxå!!!! ;-)

    SvaraRadera