söndag 10 januari 2010

Laddad...

Nu är det dan före dan igen...
Har varit och inhandlat:
Tomat
Spenat
Ägg
Sockerbitar
För det är ju ungefär det jag kommer att inta som föda de närmaste 13
dagarna, med start imorgon...

Deffveckadax...
Ingen återvändo...
Ett nödvändigt ont som för nåt gott med sej...
Så nu blir det två sura, ilskna, tjuriga veckor...i behov av att bli struken
medhårs, tyckas synd om och peppas!!!
Familjen är informerad...
De brukar fixa mina veckor galant...
Men jag passar på redan nu att be om ursäkt för mitt kommande humör...
Men ni vet att i slutet av nästa vecka...
då kommer jag ut som en annan människa!!!
Även om resultatet kanske inte alltid är enormt...så kommer jag åtminstone
känna mig sund, nyttig och duktig... Beredd på att ta mig an våren!!!

I´m begging you all....
Keep your fingers crossed!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar