söndag 30 maj 2010

Underbara ungar....

Dom började redan igårkväll...
Morsdagsmiddag!!!
Jag fick sitta och slappa medan dom gjorde
historiens godaste kebab i pitabröd!!
Jag åt som om jag aldrig sett mat förr
och hamnade i "paltkoma"...
DET VAR EXTREMT GOTT!!!!
Inte visste jag att man skulle använda spiskummin
för att få kebabsmaken, men det visste dom...
mina underbara tjejer!!!!
*
Imorse blev jag väckt klockan 09.30 av skönsång,
latte med skummad mjölk, fil och flingor,
och presenter...bl a mina favvochokladsorter...
MUMS!!!!!
*
Eftersom Stefan varit i Stockholm och partat hela helgen
tog vi oss en tjejshoppingtur till Marieberg!
Juvelerna fick köpa sig ett par bikinis var...
Jag blev plötsligt påmind om hur viktiga tjejerna är
för mig, och jag kände att jag ville uppmuntra dom!
Man borde nog tänka på att uppmuntra dom man tycker
om lite oftare... Bara för att!!!
*
Vi tog en underbar lunch oxå...Vi tre "tjejer"..
Och sen var det dags för det jag längtat efter i flera
dagar nu...
Pocketshopping!!!
Nu är jag extremt laddad på att dyka in i mina nya
böcker...tillbringa några timmar i en värld som
jag skapar av mina egna tankar och bilder...
Ser fram emot varenda mening!
*
Ikväll kom nästa överraskning..
Efter middagen blev jag bjuden på hemgjord
rabarberpaj... första för i år...och vaniljsås!!!
Dom upphör inte att förvåna mig mina goa ungar!
*
Just nu funderar jag mest på vad jag gjort för att
förtjäna två så fantastiska döttrar!!???
I mina ögon är dom absolut de bästa ungar man
kan ha...Men det är väl en mammas
förmån att få känna så för sina egna barn!!!
Tror nog jag delar den känslan med de flesta
mammor en dag som denna!!!
Tänk att just "jag" fick högvinsten!!!
Tänk va...det måste ju finnas hur många högvinster
som helst...och det märkligaste av allt...
Tänk att rätt unge hamnar hos rätt mamma!!!
Det är ett av livets största mysterier!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar