söndag 23 maj 2010

Behållningen av en hajk!!!



Hajkhelg i Stenboda!!!!
En halvtimme efter hemkomst sussar min lilla goding gott!!!!
Först tvingades hon in i duschen av en sträng mor... Där somnade hon gott STÅENDE, innan hennes mamma kom in och väckte henne...Då var hon mitt i en fotbollsmatch...I DUSCHEN I DRÖMMEN!!!!!!


Den stora donnan tyckte hon skulle slösa bort en hel dag genom att vila, så hon skulle minsann sola och läsa istället.... Efter 10 minuter skulle jag gå ut och prata lite med henne... Det här är vad jag hittade... En snarkande plutta, med huvet fyllt av drömmar från en underbar hajk!!!
Och jag...ja jag fick förmånen att ta hand om tvätten.... Man får vara glad för det lilla!!!!!
Båda var dock supernöjda....dom hade ju lyckats VARVA....
Vad det betyder...tja-skaffa dig en tonåring så får du veta!!!!

3 kommentarer:

  1. Jag hade oxå en sån.. hon skulle bara läga sig i sofan och vänta på maten för hon var vråååååål hungrig. Sov som bara den... åt mat kl 18.00 istället duschade och somade för natten runt 21.00 som sagt roligt hade dom haft..

    SvaraRadera
  2. Underbart! Finns ju inge bättre än att ta en tupplur på en sisådär 4 timmar då man knappt kan hålla ögonen öppna tillräckligt länge för att ens hitta till sängen! Kram kram!

    SvaraRadera
  3. Det blev 18 timmar i sträck!!!!!!! Gäsp!!!

    SvaraRadera