söndag 9 maj 2010

Vårspår!!!!

Sitter och eftersvettas efter 8 härliga km...
Det är så underbart att man kan springa ute igen...har du inte provat än...gör det idag!!!!
Marken är täckt av vitsippor, små liljekonvaljblad sticker upp överallt och fåglarna sjunger som om dom har betalt för det!!! Alla man möter är röda i ansiktet, flåsar och kämpar, men ser ut som solar allihop. Det är nåt speciellt med de här första rundorna i skogen efter vintern...det är bara så!!!
Varje vår när jag ger mej ut i spåret igen så blir jag lika glad när jag märker att det funkar och jag tänker.... JAAAA!!!!!!!! En säsong till!!!!
Jag vet ju att så småningom kommer det en vår när det inte funkar att springa en mil längre, men jag kommer hålla i så länge jag nånsin kan!!! I LOVE IT!!!!!

Har oxå hunnit med att inhandla "konfaskor" till Felicia idag... Nästa helg är det ju dags... Min storskrutta ska konfirmeras!!! Fin klänning och fina skor på en fin tjej....kan inte bli bättre!!! Ser fram emot det...ska bli jättekul!!!
Den lilla skruttan ligger i sängen och känner sig dålig. Det är väl hennes tur att drabbas av det eländiga virus vi andra har umgåtts med i veckan!!!!
Nu kom gubben hem från fotbollen, glad och nöjd...ÖSK vann... Bra, då blir det gott humör här hemma!!!

Nähä....nu får det vara nog med eftersvettning...Dags att njuta av en härlig dusch och sedan en god kopp kaffe i solen!!! Vilken dag...

1 kommentar:

  1. Vad skönt att du verkar vara på humör igen!
    Kram Maria

    SvaraRadera