fredag 17 juli 2009

Första dagen

Så är man då här, äntligen...jag är fjortismamma på riktigt!!!
Trodde den stora förändringen skulle komma när äldsta dottern fyllde 13, men NEJ, det är nu det händer!!!
Huset är plötsligt fullt av vita kajalpennor, hårsprej, spridda skurar av nåt som kallas kläder, urdruckna glas, STORA örhängen...ja ni vet ungefär...
Men ni vet, en fjortis klarar allt...man är i stort sett bara i vägen, förutom när det gäller snabba cash...då är man ganska populär!!!
Och så de där orden...
SEN...allt ska göras sen..
ORKA...ja det betyder väl ungefär...skit i det morsan!!!
TYP...det ordet tror jag att jag tycker minst om i hela världen just nu, typ!!!!

Men nu ska jag typ, fixa lite lunch till min en dag gamla fjortis och hennes syster- lilla "jag-med" som snart är 13, fast hon tror hon är 14 hon oxå...

Eller så väntar jag med att laga lunch...kan jag ju göra typ sen... ORKA!!!!

2 kommentarer: