onsdag 29 juli 2009

Comments!!!!

Och nu mina damer och herrar...nu kan man även kommentera här på min lilla blogg...
Naturligtvis hade jag kommit åt nån låsningsknapp...men när man inte har en aning om vad man gör, kan det lätt bli så!!! Men nu är det upplåst och fritt fram... Man måste dock FÖRHANDSGRANSKA kommentaren om man inte är inloggad....annars får man felmeddelande.. LYCKA TILL!! Förväntar mig naturligtvis många glada tillrop och hejaramsor!!
Puss på er...nu ska jag ta några varv i skogen...tror det blir ett snabbt och två snygga... eller kanske tvärtom... Den som lever får se!!!

3 kommentarer:

  1. Det verkar som man fortfarande måste förhandsgranska innan man skickar kommentaren, annars får man felmeddelande.

    SvaraRadera
  2. Nej, nu fungerade det visst!!

    SvaraRadera
  3. fast jag måste förhandsgranska!!

    SvaraRadera