lördag 25 juli 2009

Elektriker sökes!!!!!!


Nåt är allvarligt fel med mej....allt jag rör vid liksom bara dör...
Enligt min syster har jag drabbats av överhettning och har därför problem med all form av kontakt...
Senaste dagarna har varit proppfulla av incidenter.. Några exempel..
-På väg hem från Småland, stannar Fille och jag på A6 för ett par timmars ljuvlig shopping... Väl tillbaka i bilen , vill den absolut ingenting...helt och hållet stendöd!!!
-Ringer då SOSnumret till Stefans mobil.. Han börjar förklara nåt om startkablar och batteri...och då, som en blixt från en klar himmel, dör "inljudet" på min mobil...Jag hör inget, han hör allt... Där står jag, med en död bil, en död mobil och tårarna strömmande nerför kinderna...
-Sen la elhissarna i bilen av, samtidigt som AC;n tog sig friheten att ta semester... Det blev en ökenresa hem, kan man säga!!!!

Får nog skaffa mej att sladdbarn som ska heta Rakel Likström...hehehe...hoppas du förstod kopplingen!!!!
Nej nu ska jag ta och ladda mina batterier....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar