måndag 16 november 2009

Vilken natt...

Inatt fick Stefan tokspel och drog ner en vandalunge från vårt tak...
Svingade grabben i marken, slängde honom sedan med huvudet före i en hård, rosa plaststol... Hade aldrig anat att det fanns sån styrka i min man...
Jag var helt säker på att ungen brutit nacken!!!

Sedan åt vi superduperäcklig färdigkokt, polsk varmkorv som vi köpt på Jotos Livs i Vrigstad...
Tyckte att det gjorde väldigt ont i mina handflator...tittade på dom och fick en smärre chock...
Ett hundratal svartpepparkorn hade borrat sig djupt in i skinnet, ungefär som fästingar... Och de vägrade kategoriskt att släppa taget!!!!

Då slängde Stefan in mig i bilen, tryckte gasen i botten och överskred varenda hastighetsbegränsning som finns... tror till och med att han sprängde ljudvallen.
Till slut såg jag inte ens vägen...befann mig i en slags blinkande MTV-video där världen utanför bilen bara flashade och blinkade förbi...
Skrek av mina lungors hela kapacitet... SKA DU TA LIVET AV MIG....
Då vaknade jag!!! Sjöblöt och med ett hjärta som slog som en stångjärnshammare...

En helt vanlig natt i mitt liv!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar