måndag 2 november 2009

Kallt eller varmt...

Tog nyss några varv i en mörk, kall skog... Efter första varvet tändes elljusen, som förväntas i ett elljusspår...så då såg man åtminstone 1/3 av vägen, däremellan fick man gissa!!! Kände mej faktiskt lite som John Cleese där jag sprang med extremt höga knälyft för att undvika alla rötter och gropar...Tur att ingen annan kunde se heller!!!!
Efter 8km såg jag enormt mycket fram emot en varm, lång, härlig dusch... Men tji fick jag!!!!

Isvatten forsade ur duschmunstycket hur mycket varmvatten jag än vred på.. Men jag hade ju inget val...det var bara att bita i det sura äpplet och kliva in i tortyrduschen... Höll verkligen på att tappa andan...iiiiiiiiskallt!!!!!!! Men jag lovar att jag kände att jag lever...

Nu är jag åter tillbaka i den ljuva, bekväma värmen efter att ha stått en stund i torkskåpet... Jo, det gör jag faktiskt ganska ofta när jag fryser...står i torkskåpet alltså!!!! Hoppas bara att ingen ska komma på mej när jag gör det...det ser onekligen lite märkligt ut... En blåfrusen Åsa i ett tomt torkskåp med full värme... Låter knasigt....men jag lovar...inget värmer bättre, snabbare och mer effektivt!!!!

Jag tror dock inte du ska testa om du har torktumlare....kan orsaka andra besvär!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar