söndag 1 november 2009

Hur i allsindar..

Har avnjutit ännu en härlig söndagkväll på dansstudion...
Dock gick jag en match mot "Fröken Fibro" samtidigt!!! Gillar inte när hon hindrar mej att göra det jag vill... Så jag försöker ändå...men idag gick det inget vidare!!! Men visst dansade jag om än med lite mindre höftrullningar och med en och annan paus...men dansade gjorde jag....älskar min dans!!!!
Just nu sitter jag uppkrupen i soffan, tittar på "Filip och Fredrik" och försöker samtidigt planera inför Stefan 40-årsfest på lördag kväll... Funderar kring...

1.Hur bakar man när man har ett broderi på ett av sina fingrar... Ska ju ägna veckan åt bakning på heltid var det tänkt... Hmmmm....jaja....det löser sig väl... Får väl delegera arbetet!!!!

2.Hur många har Stefan överhuvudtaget glömt att bjuda in... Jag är ytterst orolig... Undrar om han ens kommit ihåg att säga till sina egna föräldrar!!!! Lär märkas....

3.Kan man köra engångsartiklar rakt igenom för att slippa tråkdisk??? JA, det kan man bestämde jag just precis nu!!!!

4.Varför ville han inte göra som jag ville!!!!! Åka bort till nån varm destination istället...snyft!!! Det hade ju varit jättesköööööönt!!!!

5. Om du läser detta och vill komma på 40-årskaffekalas på lördag, så titta in på dansstudion efter klockan 17.... Han har säkert glömt att säga till dej oxå!!!!

Nu ska jag dö en smula...sååååå trött!!!!
Ska bara knapra i mej lite kesella, bär, nötter och frön först...
Natti alla godingar därute!!!!

2 kommentarer:

  1. Hej Åsa, hoppas att du mår bättre idag och fröken fibro inte är dig hack i häl idag också. Inte kul det där med att känna sig överrumplad av känslor som inte tillhör en själv.

    Engångs är toppen det får en röst av mig också! Baka - muta tjejerna... Hoppas ni får en trevlig fest. Ge Stefan en stor kram från mig. Och be honom krama dig från mig också.

    SvaraRadera
  2. tjo... hjälper dej; att baka; har glas ; ring; kan hjälpa dej på lördag..
    kramiz kramiz carina

    SvaraRadera