tisdag 13 oktober 2009

Ledsen..

Har en sån där dag när jag är i behov av megapepp...
Livet är ju för det mesta underbart, men ibland så blir det lite för mycket i vågskålen med tråkigheter.. Så känns det idag...
Visst, jag vet att man får lov att ha sådana dagar, men jag gillar dom verkligen inte...
Plötsligt finns det en enorm uppförsbacke inför varje uppgift. Det roliga är inte längre roligt utan bara ett måste. Man känner sig totalt värdelös och man "inser" att det är nog så andra människor ser på en... Kanske är jag extra sensitiv, känslomänniska som jag är ut i fingertopparna, men nog tror jag att ni andra oxå har tillfällen då ni känner så här!!!!

Man vill så väl, men allt blir så fel...
Förnuft och känsla vill inte komma överens...
Energin är på nåt sätt helt dränerad..
Man har inget att ge...

Min innersta önskan är att aldrig bli den som dömer andra människor...
Man har aldrig hela bilden av nån annan..

Har lärt mig att inte tycka för mycket förrän jag gått en mil i andras skor..
Hoppas andra vill behandla mig likadant...

Sorgsna tankar en sorgsen dag!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar