onsdag 7 oktober 2009

Tacksam..


Idag slog det mej återigen hur otroligt tacksam jag är för mina barn... Mina två älskade döttrar!!!
Ibland glömmer man bort att se vad man har...iallafall gör jag det..kanhända är jag den enda???
Men så plötsligt så slås man av hur otroligt lyckligt lottad man är.. Två fina, vackra, snälla, goa ungar som kommer med kramar och kärleksförklaringar..

Visst har den ena ludd i huvet för tillfället...alltså kaotisk förvirring.
Den andra har stängt hjärnkontoret för renovering och ommöblering inför vuxenlivet.
Men trots allt är dom mina små tjejer, som jag älskar mer än livet självt!!!

Man behöver påminna sej själv ibland!!!

1 kommentar:

  1. Hej vännen!
    Nu följer jag din fina blogg!
    Du är en toppen mamma!!!

    Kramar till dig gumman..

    SvaraRadera