fredag 16 oktober 2009

410 kronor!!!!!!

VA!!!!!!!
Kan inte va sant...
Tänkte toppa håret idag...skulle kosta 410 kronor!!!!
ALDRIG I LIVET.... Då gör jag det hellre själv!!! (Gjorde jag faktiskt sist, well...det var väl inte jättelätt att få det jämnt, men what a heck... Man är väl inte precis perfekt nånannanstans heller..)
Frågade Stefan om han kunde tänka sig att "klippa till" mej... Man han vägrar...är nog orolig för att bli anklagad som hustrumisshandlare..
Får ta "stafettsaxen" vidare och hoppas att Fille vill saxa till mej...
Hon klipper ju farfar en gång i månaden och tjänar till och med pengar på det... Men jag vet inte om jag har lust att bli rakad med klippmaskinen... Får väl fundera på saken... för 410 kronor det betalar jag aldrig för att få bort några kluvna toppar!!!!

En gång sMålänning alltid sNålänning!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar