onsdag 28 oktober 2009

OJ!! AJ!!

Before ..............................................................................................After
AJ!!!!!
Har just sytt fast min fingertopp... Ja, inte jag men doktorn...
Skulle bara fixa avocadosalladen och sen skulle jag njuta av Bönderna och deras pigor på teven...

Men nu har jag lärt mej en sak.....att aldrig mer skära en lite för hård avocado med en sprillans ny, tandad brödkniv när man har bråttom.... och framför allt ska man inte hålla avocadon i handen!

Jag fick iallafall ett fint broderi och en rejäl tuta på lilla vickevire!!!
Allt detta för 170 spänn en onsdagkväll som denna!!!!
Kunde varit värre!!!

Men nu får jag tänka på vad jag säger att tag framöver....
JAG SAKNAR JU NÄMLIGEN FINGERTOPPSKÄNSLA!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar