fredag 4 december 2009

Svinet..

Mycket ska man höra innan öronen trillar av....
Jag har hört talas om de mest märkliga biverkningar av detta stackars vaccin...
Plötsligt får visst vissa människor för sig att man kan bete sig som ett svin bara för man tagit sprutan... Själv fick jag en släng av mjölkstockning efter att ha injicerats...ja, det kändes iallafall exakt likadant..
Jag har hört talas om folk som gått tillbaka till spädbarnsstadiet och andra som tror att det är Bin Ladin som ligger bakom vaccinet och att vi alla kommer dö inom 4 år.... Snacka terroristattack isåfall....
Själv väljer jag att tro att det är ett helt vanligt vaccin, som faktiskt skapats för att förhindra en världskatastrof...

Har jag fel, var jag iallafall lycklig och nöjd under tiden!!!
Oavsett så hade vaccinet en god effekt...jag är inte längre svinrädd!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar