tisdag 8 december 2009

Färdigvaccat!!!

Sådärja....nu är hela familjen vaccinerad både en och två gånger...precis som det skulle va..
Ja, vissa av oss en gång och andra två...invecklat det blev då!!!!
Sist ägnade jag 3 timmar åt att stå i en regnig kö och trängas med främmande människor..
Alla med ett och samma mål...att komma så in så fort som möjligt för att få en kur som skulle orsaka flera dagars lidande...ajajajaj...
Idag gick vi rakt in...en liten kö...ett gråtande barn före oss.. sen var det klart!!! Skönt!!!!
Nu är det bara att vänta in nästa pandemi...vad nu det kan bli...???
Nu har vi ju gått igenom galna kon, fåglarna och svinet...så kanske pandan då...efter som det heter så...pand-emi???
Vi unnade oss ett besök på McDonalds efteråt, fast egentligen borde man nog vaccineras för det oxå...Det har ju verkligen orsakat en riktig epedmi över världen....och har väl tagit livet av många fler än Svinet.....hm!!! Finns det antifetmavaccin????

Nu har jag slängt mig i soffan och lyssnar på Jill Jonsson julskiva...det är och förblir min favoritjulskiva for ever!!!
Tror jag ska stanna i horisontellt läge resten av dagen för det känns väldigt bra!!!
Eller ska jag kanske göra julgodis...mmmm..
Wienernougat och marknadsnougat...
Eller julpynta huset...eller stryka...eller rensa lådor...eller...
Nääää...nu bestämde jag mig!!!!
Jag ligger kvar här!!!!
Det blir väl jul ändå.....

2 kommentarer:

  1. Guud vad skönt med horisontellt läge...!
    Jag åker iväg o salsar lite - häng på vetja till Kulturstation för lite dans, hetta o passion!
    // Maria

    SvaraRadera
  2. Jag ska...snart när jag vågar...så fruktansvärt salsafeg...vet inte vad det är!!!!! Snyft!!!

    SvaraRadera