torsdag 31 december 2009

Farväl 2009...Välkommen 2010..

Sista dagen av 2009...

För 16 år sedan, just i detta ögonblick, var vi på Atalje Wasa och tog våra bröllopsbilder...
Huvaligen så längesen...
Då var man både orynkig, lätt och förväntansfull!!!
Klockan 15.00 på eftermiddagen sa vi ja i Kvistbro Kyrka!!!

Mycket har hänt sen dess...
Glädje, sorg, framgångar, motgångar, ups and downs...
Nu sitter man här, rynkig, tung men fortfarande förväntansfull...
Två underbara tonårstjejer härjar med oss...
Det kan man kalla LYCKA!!!!

Mina förhoppningar inför 2010 är att lyssna inåt!!!
Vad vill jag göra med det liv jag fått och med de förutsättningar jag har???!!!

Jag kommer aldrig bli någon glittrande stjärna, ej heller nån revolutionerande upptäckare..
Kommer heller aldrig vara den som har pengar i överflöd eller den som löser världsfredens gåta...
Men jag kanske kan glittra lite mer för dom jag tycker om, kanske kan upptäcka saker hos mej själv som jag faktiskt har...
Och rik, det vill jag bli på närhet, kärlek och glädje..och jag ska åtminstone försöka hålla fred med mina närmaste...
Sen får vi se vart det bär hän... Ingen vet... Spännande!!!

VILL ÖNSKA ER ALLA ETT FANTASTISKT 2010....
Låt oss hjälpas åt att göra nåt bra av det!!!!
Farväl och tack 2009... Välkommen 2010!!!!

1 kommentar:

  1. Grattis på 16 årsdagen...lika snöigt i dag som då!!

    SvaraRadera