söndag 7 februari 2010

Ännu en dag...

Vårt hus har snöat inne!!!

Istappar som värsta svärden.. Tror vi skulle kunna leka "Mästarnas mästare"...
Nattduell!!!
Ska nog ta och bjuda in Patrik Sjöberg...undrar om han nappar!!!
Tog en lång härlig löparrunda i sol,snö och underbar luft idag.
Första gången på länge som man kunde springa utomhus!!
Det var alldeles ljuvligt...och jobbigt...och svettigt!!!
Tror faktiskt jag löste flera världsproblem under min härliga mil...
Tog också en rejäl dust med mej själv...man behöver det ibland!
Dagens fundering var....
"Varför gör man sånt man inte vill..
och låter bli att göra det man verkligen vill och önskar"????
Där kom jag dock inte fram till nåt bra svar...
Får nog springa några mil till...så kanske, kanske, kanske det klarnar...
Nu har jag pussat på det bästa jag har...mina tjejer..
En sjunger och en sover...mysigt!
Stefan som börjat jobba i Stockholm, snarkar djupt för att orka flirta med SJ
imorgon bitti...för att förhoppningsvis komma i tid med tåget
till den stora staden....
Själv tittar jag på Wallander, fast surar mest över att det inte är Beck istället!!!
Jag vill ju ha lite Gunwald såhär på söndagkvällen..
Men tji fick jag!!!
Ja, man får ju inte alltid som man vill...
Eller???

3 kommentarer:

  1. Ja jag tror att man låter bli att göra vissa saker som man vill pga av rädsla.. Sen vad man är rädd för måste man nog komma på själv för att kunna ta sig igenom och förbi den. Tror oxå att man ofta lyssnar för lite på sig själv och för mycket på vad man tror att andra tycker. Kanske? Är det något du vill göra men inte vågar hoppas jag att du hittar modet att gå emot dig själv, och faktiskt göra det! Kram :)

    SvaraRadera
  2. Då ska jag leta mod!!!! Sant!

    SvaraRadera
  3. KRAMIZ ... ÅSA
    ibland är livet roligt
    ibland är livet tråkigt
    ibland är livet inte enkelt
    obs ... och ÅSA du har mycket mycket mod
    kramiz

    SvaraRadera