onsdag 24 februari 2010

Gulddag!!!!

Vissa dagar är bara mycket, mycket bättre än andra!!!
Och idag har mitt liv berikats av en sån där underbart härlig gulddag!!!
Efter många, långa, gråa, sorgsna, eländiga dagar, så kändes det supergott
att få vara med om det!!

Åt frukost med mina älskade, slöa, sportlovströtta tonårstjejer!!!
Sen tvingade jag ut dom på en låååååångpromenad...
Solen sken från en klarblå himmel.. Ingen blåst och gnistrande snö!!!
Tre äppelkindade Sollermanstjejer, väl påpaltade...styrde kosan in mot stan!!
Efter en timmes promenad i det vackra vintervädret, köpte vi varsin biobiljett
och gick på matineé.."FARSAN"!!!!!!
Åh, vilken rolig-mysig-varm-härlig "feel-good" film.
Eller som min fjortis sa;
-Fett bra va´ren!!!
Vi njöt verkligen alla tre!!!!
Efter filmen tog vi en sen lunch på La Baguette...Varm kycklingsoppa!!! Mums!!
En sväng på stan och sen bussen hem, fick avsluta mamma-tjej-daten!

Hann även med ett intensivt pass på gymmet...lite rodd och lite cykel..
Ja,man tror ju nästan det är vår när man tränar.. Tänk att både kunna ro och
cykla fastän det är mitt i vintern!!! Nice...

Inte nog med detta!!!
Nu ikväll tog svenska längdåkningsgrabbarna stafettGULD!!!
Så plötsligt blev det ytterligare en GULDkant på en redan tidigare GULDDAG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar