fredag 7 januari 2011

Åh...

Jag säger bara Anders Bagge...du är helt enkelt underbar även om höften satt fast lite grann och blicken var klistrad i golvet... Jar drar gärna en vals med dej...närsomhelst, varsomhelst, allrahelst!!!!
Och Ranelid....jag har alltid tyckt du är en pärla... Och ikväll insåg jag att jag har rätt... På vilket sätt du förde din dam... Raise and fall, fotarbete, knän och hållning, vad spelar det för roll när man som du har talets gåva... Så jag skulle sammanfatta din insats med "Powerwalk AND Powertalk"!!!!
Jessica Andersson....ljuva, väna kvinna!!! Om jag fick välja så skulle jag vilja vara just i dina kläder 12 veckor framåt!!!!
Men nu går ju inte det, så jag får nöja mej med att se Pascalidou fjompa omkring som en fjortis på dansgolvet för att visa att hon kan gå ner spagat...(Det kan faktiskt jag oxå...tro det eller ej!!!!)
Men å andra sidan är det ju ganska kul att se en stelbent Tina Törner som aldrig gått i högklackat, drämma till och gå om "fjortisen" i både jurykritik och poäng...
Även en gravallvarlig Frank Andersson visade sig vara bättre på cha-chasteg än både Graaf och Pascalidou... Lite oväntat men mycket fnissvänligt!!!!
Och förresten....
Vem har buggat med Tony Irving i Norge????
Joho...det har jag...
Så snart ringer han mig och frågar om jag vill vara med i Let´s dance...
Då kommer jag svara...-Kanske...På ett villkor...Att jag får dansa med Daniel....Daniel da Silva!!
Och då kommer Tony att säga... Absolut, Självklart, Klart som korvspad!!!!!
Så kommer det att bli!!!!
Och jag kommer sväva fram på små rosa moln i alla mina dagar!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar