tisdag 23 november 2010

Husmorssemester...

Äntligen!!!!

Kida heter jag och efter att ha levt ihop med mina valpar i 4 1/2 år har jag äntligen fått min rättmätiga semester..

Befinner min just nu på Åsas Pensionat i Örebro...och sanningen att säga kan det inte bli så mycket bättre! Långpromenader, god mat, kärlek och en massa sov i älsklingsfåtöljen!!!

Vi mötte en dam i skogen som tyckte att jag var "Vacker som en dag"... Åsa nämnde inte med en stavelse att jag var en lånehund.................Nä, hon satte minsann näsan i vädret och jag kunde ana en viss stolthet!!!

Idag har vi ägnat oss åt min älsklingslek.."Leta frolic i djupsnö".. Det är ett väldigt härligt tidsfördriv...
Men nu har jag kurat ihop mej i min favvofåtölj på ett mjukt och gott lammskinn... Där tänker jag ligga tills nån bär ut mej... För jag är en ganska bekväm liten rackare...men alldeles full av kärlek...
Och det här att få slippa sina ungar ett tag...det borde alla mammor få göra ibland,,iallafall när ungarna är uppåt 30 hundår!!!!

1 kommentar: