lördag 20 mars 2010

Takdropp och doping...


En ny dag...
Bort med det gamla!!!
En dag med strålande sol, 7 plusgrader och takdropp..
Eller kallas det nåt annat än takdropp när isblock som dessa, dunsar ner lite här och var???
I allafall tror jag våren är på väg!!!
Det är ju faktiskt vårdagjämning idag!!!

Drog på mig mina springskor med specialgjutna skoinlägg, på med stålskenorna runt ena knät, och så en extra stadig stödbehå och sen gav jag mig ut för att tillgodogöra mig dagens dos av endorfiner...
Funderar på om det skulle kallas doping i tävlingssammanhang???
Eller är det bara så att jag vägrar inse att jag är för gammal och skruttig för att motionera????

I REFUSE!!!!
Kommer aldrig acceptera det...
Tänker fortsätta skumpa runt i mina slingor tills det är tre torsdagar i veckan och solen går upp i väster...så det så!!!

Har det lite besvärligt här...måste nyttja den kvinnliga simultankapaciteten...
Håller nämligen tummarna för mina tjejer som är i Åmål och tävlar i Hiphop idag...
Och har ni nån gång försökt att skriva på en dator, samtidigt som ni håller tummarna, så vet ni vad jag går igenom just nu...
Ska även försöka fixa till en härlig latte...om jag nu lyckas..
Sen ska jag sätta mig ute i solen och lyssna till takdroppet, eller förlåt isdunset och fortsätta hålla mina tummar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar