lördag 6 mars 2010

Strålande....

Först en mil i dom här välanvända skorna med utprovade inlägg!!!
Det var mycket svårvallat idag, till och med för löpning...
Underlaget varierade mellan ren asfalt, snö, plogat, plogat och sandat, is,
tö, sandad is och kalla vattenpölar....
Själv föredrog jag den rena asfalten....men tyvärr utgjorde den en
minoritet av milen....kanske 200 meter...men man fick iallafall känna känslan!!!
Efter att ha slurpat i mej några liter vatten och andats ut,
blev det en riktig vinterlunch i snön...
Varm oboy, äggmackor och stålande sol...
Kan inte bli mycket bättre...

Nu funderar jag på om jag ska orka nåt mer idag...
eller om jag bara ska njuta av att ha fått vara i strålkastarljuset
några härliga timmar!!!!
Tack kära, vackra, underbara vintersol!!!!

1 kommentar:

  1. jaaaaa underbara vårsol hoppas jag :)
    kramiz

    SvaraRadera