onsdag 26 oktober 2011

Vad är likheten mellan lasagne och dubbdäck???



Fick mitt livs överraskning igår när jag kom hem från Stockholm...
Redan när jag öppnade dörren kände jag en doft av mat..
VA???
Lasagne i ugnen!!!!
Visserligen halvfabrikat men ändå!!!

Min fråga då..
-Va, visste du att det fanns köttfärs i frysen??? Och att vi hade lasagneplattor hemma??
-Nä, jag köpte...
-Aha...men vi hade ju..
-Bli lite glad istället för att ta reda på hur processen gått till!!!
-Jo, men jag är i chock!!!
Positiv chock!!!!
Ungefär som om jag skulle komma in och säga att jag bytt däck på bilen...
Skulle du då inte tycka det var konstigt om jag åkt till biltema och köpt nya istället för att använda de gamla vi har i garaget...????

Då förstod han...
Men oj vad gott det var...
Och majs hade han inte köpt...han hade tittat i skafferiet och använt den vi hade!!!!

Det finns hopp!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar