måndag 24 oktober 2011

Jorden anropar!!!!

Kan nån förklara...
Av någon mystisk anledning, som jag inte har en aning om, kan jag inte längre blogga på min rosa lilla blogg.. Inläggen vägrar publiceras...
Tror ta mej sjutton att jag skrivit 100 inlägg som bara fastnar... Det som då händer med mej är inte heller så trevligt...
Oftast säger jag nåt väldigt fult ...typ-"feta äckeldator jag får pestspunk", sen skriker jag lite, trycker på alla knappar, stänger ner hela bloggeländet, hatar allt med blogg, tycker plötsligt rosa är en fuuuul färg och sen smäller jag igen datorlocket så det tjongar i fönsterrutorna...avslutar med en kopp kaffe och en lömsk blick på datorn... Så här har det varit sen mars..
Idag prövade jag att gå in på Stefans dator och vad händer... Jodå...NO PROBLEMS!!!!
Men hallå!!!! Det är väl min blogg och mina inlägg!!!!
Hur kan det funka från en dator men inte från en annan???
JAG FATTAR INGENTING!!!
Om nån vet och kan.... Please help me och du kommer bli min bästa vän forever!!!

Fast egentligen...
Detta måste ju bara betyda en sak.... jag MÅSTE få en ny dator??? !!!!
Och då lovar jag att inte skrika fula spunkord, inte smälla i locket och framför allt...Jag ska varken blänga lömskt på datorn eller hata rosa!!! Det enda jag ska fortsätta med är kaffet!!!
Ha en fin och härlig dag...

Nu ska jag stänga locket försiktigt och fint och klappa lite extra på datorn jag fick låna!!!
Med hopp om snar och total bättring och kanske en ny laptop, en rosa!!!!

3 kommentarer:

  1. Hå hå, känner igen mig...MEN, klart positivt att det funkar fr en annan dator, läste i Råd & Rön om en tjej som plötsligt blev avstängd o inte alls kom in längre på sin blogg (de skyllde på spam). Troligen är det nåt med inställningar på din dator...men var gåtan bottnar, nä det vet jag inte.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Jag får forsätta mitt detektivarbete!!! Mobilen verkar oxå funka, men jag vill kunna blogga från datorn!!!!

    SvaraRadera
  3. Åhhh. Hej Åsa!! Jag har saknat dig!! Jag struntar i vartifrån du bloggar, bara jag får läsa.. (självisk, ja det är jag). KRAM KRAM

    SvaraRadera